Informații livrare
1. Livrarea produselor:
Pentru a te asigura că primești produsele rapid, AREZZO Design îți oferă mai multe opțiuni de livrare:
- Curier Rapid: Pentru produsele care pot fi livrate rapid, costul este de 25 RON pentru comenzile sub 900 RON și gratuit pentru comenzile peste 900 RON. Dacă produsele sunt voluminoase (ex. cazi de baie, cabine de duș, oglinzi mari), costul livrării este de 50 RON.
- Livrare cu deschidere colet: Produsele fragile vor fi livrate printr-un curier care permite deschiderea coletului la livrare, pentru a verifica integritatea produselor.
Dacă semnezi pentru primire, nu poți reclama ulterior eventualele daune.
- Produsele speciale, cu dimensiuni mari si atipice vor fi livrate numai cu plată în avans și necesită un transport specializat.
2. Timpul de livrare:
- Comenzile sunt livrate în 24-72 de ore de la confirmarea comenzii, în funcție de ora la care aceasta a fost confirmată. Comenzile confirmate până la ora 12:00 sunt livrate în 24-48 de ore, iar cele confirmate după ora 12:00 în 48-72 de ore.
- Produsele speciale, cu dimensiuni mari si atipice, vor ajunge în termen de 5 zile lucrătoare.
- Dacă un produs nu este pe stoc la momentul comenzii, va fi livrat după ce acesta ajunge în stoc.
3. Costuri de livrare:
- Curier rapid: 25 RON pentru comenzile sub 900 RON și gratuit pentru comenzile de peste 900 RON.
- Produse voluminoase: Livrarea acestora costă 50 RON.
- Produsele speciale: Aceste produse vor fi livrate în palet, iar costul de transport depinde de destinație, greutate și numărul de paleti. Aceste costuri vor fi comunicate înainte de confirmarea comenzii.
4. Condiții speciale:
- Produsele voluminoase nu vor fi livrate în apartamente sau case. Vor fi livrate in fata imobilului.
- Dacă un client refuză livrarea, nu este disponibil pentru a primi coletul sau face o schimbare de adresă după confirmarea comenzii, acesta va suporta costurile suplimentare.
5. Daune de transport:
- Dacă ambalajul coletului este deteriorat, clientul trebuie să verifice produsul la livrare. Dacă există daune vizibile, trebuie completat un proces-verbal de constatare împreuna cu transportatorul / livratorul / curierul.
- Dacă livrarea nu permite deschiderea coletului, clientul poate reclama daunele în termen de o oră de la primirea coletului.
6. Dreptul de retragere:
Conform art. 20 din OUG 34/2014, în cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar aceasta opțiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.